پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112137
استارت‌مربي‌جديد‌ پرسپوليس‌از‌سه‌شنبه
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 892

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از خبرآنلاين: يحيي گل محمدي از سه شنبه کارش را با پرسپوليس آغاز مي کند.
 
محمدرضا رويانيان در ادامه تغييراتش در پرسپوليس براي خروج تيم از بحران به گزينه يحيي گل محمدي رسيده است که شروعي موفق در صبا داشت. بزرگترهاي تيم به سردار گفته اند حضور يحيي آرامش را به اين تيم بر مي گرداند و فارغ از ماندن يا رفتن مانوئل با حضور يحيي در مقام عضو تاثيرگذار نيمکت سرخ ها و با اختيارات ويژه ، اين تيم مي تواند از روزهاي سخت فعلي رهايي پيدا کند. يحيي و صبايي ها براي جدايي مسالمت آميز به توافق رسيدند و او بعد از بازي صبا با نفت به اين بهانه که بيماري باعث مشکلاتي برايش شده ، از اين تيم جدا مي شود تا کارش را در پرسپوليس در مقام مرد دوم نيمکت سرخ ها آغاز کند. البته نفر دومي که قرار است خيلي زود مرد شماره يک اين نيمکت هم باشد. يحيي سال ها سابقه بازي در پرسپوليس را دارد و در اواخر دهه 70 با اين تيم به چند قهرماني ليگ هم رسيده است.
 
او يکي از آرام ترين بازيکنان تاريخ فوتبال ايران است که شايد براي کار در پرسپوليس چالش بزرگ حاشيه ها را داشته باشد اما هيچ کس نمي تواند منکر توانايي هاي فني بالاي اين مربي جوان و دوست داشتني شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html